Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 22 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Radboud Universiteit 2019-2020
hoi allemaal. Ik ben een 1e jaars Biomedische wetenschappen student aan de Radboud universiteit. Vorig jaar was ik net uitgeloot voor geneeskunde aan de RU. Aankomend jaar (2019-2020) heb ik wel een plek weten te bemachtigen aan de universiteit van Utrecht voor geneeskunde. Echter hoop ik nogsteeds geneeskunde in Nijmegen te mogen doen. Dit is mogenlijk door te ruilen met iemand die aangenomen is in Nijmegen voor aankomend jaar. Als je miss bereid bent om te ruilen/of hier over na denkt, mail me dan via bartkjp@gmail.com
(28-04-2019, 11:28 PM)BartK schreef: hoi allemaal. Ik ben een 1e jaars Biomedische wetenschappen student aan de Radboud universiteit. Vorig jaar was ik net uitgeloot voor geneeskunde aan de RU. Aankomend jaar (2019-2020) heb ik wel een plek weten te bemachtigen aan de universiteit van Utrecht voor geneeskunde. Echter hoop ik nogsteeds geneeskunde in Nijmegen te mogen doen. Dit is mogenlijk door te ruilen met iemand die aangenomen is in Nijmegen voor aankomend jaar. Als je miss bereid bent om te ruilen/of hier over na denkt, mail me dan via bartkjp@gmail.com

Ik wist niet dat ruilen toegestaan was?
Die info is ook nieuw voor mij.. maar als het mag, hoop ik voor je dat het lukt!
(28-04-2019, 11:28 PM)BartK schreef: hoi allemaal. Ik ben een 1e jaars Biomedische wetenschappen student aan de Radboud universiteit. Vorig jaar was ik net uitgeloot voor geneeskunde aan de RU. Aankomend jaar (2019-2020) heb ik wel een plek weten te bemachtigen aan de universiteit van Utrecht voor geneeskunde. Echter hoop ik nogsteeds geneeskunde in Nijmegen te mogen doen. Dit is mogenlijk door te ruilen met iemand die aangenomen is in Nijmegen voor aankomend jaar. Als je miss bereid bent om te ruilen/of hier over na denkt, mail me dan via bartkjp@gmail.com

Helaas kan dat niet. Zou zelf liever in Utrecht willen studeren. Maar hier heb je een link met het artikel waar ik het op baseer https://www.ru.nl/publish/pages/805813/s...20_def.pdf

Op pagina 12 staat dat het ruilen van een selectieplaats niet mogelijk is. :/
(30-04-2019, 12:17 AM)Broskie schreef:

Helaas kan dat niet. Zou zelf liever in Utrecht willen studeren. Maar hier heb je een link met het artikel waar ik het op baseer https://www.ru.nl/publish/pages/805813/s...20_def.pdf

Op pagina 12 staat dat het ruilen van een selectieplaats niet mogelijk is. :/

Da's duidelijk. Anders zou je zo'n plaats voor geld kunnen aanbieden aan de hoogste bieder. De regels zijn duidelijk.
Ohja ik lees het nu ook. Raar want mij is dus iets anders op de universiteit verteld. Toch dankjewel voor het meedenken!
Hallo, weet iemand toevallig bij welk rangnummer ze zijn?
Groetjes nr. 352
@DNejal Er is nu t/m 345 nageplaatst (stand t/m 1 mei).

Via deze link is het bij te houden:

https://www.ru.nl/opleidingen/bachelorop...plaatsing/
Bedankt! Nog maar 7 te gaan.
Als er meer aangenomen zijn hoor ik het graag!
Weet iemand toevallig of bij de naplaatsingen tot nu toe ook al plekken van de 16 plekken zijn inbegrepen?
Of zeg maar wanneer zouden die 16 plekken vrijgegeven worden ongeveer?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)