Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 22 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Radboud Universiteit 2019-2020
(12-12-2018, 08:13 PM)Michel schreef: Ben erg benieuwd naar hoe je die schatting hebt gemaakt. Waarop baseer je dat er elk jaar 15% bij komt? Sinds wanneer treedt dit fenomeen op? Ik zie wel dat in Utrecht er nu al ruim 900 aanmeldingen zijn, dat is al bijna net zoveel als vorig jaar. En er zijn nog zeker 5 weken te gaan tot de inschrijving sluit.

Ik heb gekeken naar de aanmeldingen van afgelopen 3 jaar. Je kan zien dat er elk jaar ongeveer 15% meer aanmeldingen komen Tongue
Hey allemaal!
Het DecentraleGeneeskunde Forum biedt korting op de decentrale selectie trainingen van Tentamentrainingen.nl! Cool
Je ontvangt deze korting via deze link!  Angel
Veel succes in de selectie!
Ik ben eerstejaarstudent geneskunde aan de Radboud. Ik heb dit jaar meegedaan aan de selectie en ik werd toegelaten met rangnummer 16. Als iemand vragen heeft over de studie, selectie ( inhoud van de toetsen, tips, voorbereiding) of iets anders dan kun je mij een persoonlijk bericht sturen. Ik zal met veel plezier jouw vragen beantwoorden.
Hey Denise, Ik zit nu in 6 VWO en heb mij aangemeld voor de studie geneeskunde en ik vroeg mij af hoe dat je jezelf het beste kunt voorbereiden op die kennis toets die men op 9 maart moet maken. Daarnaast heb ik nog twee vragen, namelijk welke formules van natuurkunde relevant zijn voor die kennis toets en zijn er ergens oude kennistoetsen of vragen te vinden?
(18-12-2018, 03:48 PM)denise schreef: Ik ben eerstejaarstudent geneskunde aan de Radboud. Ik heb dit jaar meegedaan aan de selectie en ik werd toegelaten met rangnummer 16. Als iemand vragen heeft over de studie, selectie ( inhoud van de toetsen, tips, voorbereiding) of iets anders dan kun je mij een persoonlijk bericht sturen. Ik zal met veel plezier jouw vragen beantwoorden.
Hoi, ik heb me ingeschreven voor geneeskunde in Nijmegen. En mijn vraag is of er iemand al eerder deel heeft genomen aan de selectie en die weet hoe je het beste kunt voorbereiden?
Hallo toekomstige potentiele geneeskunde studenten. Ik ben eerstejaarstudent aan de Radboud. Vorig jaar hab ik meegedaan aan de selectie en toegelaten met rangnummer 9. Als iemand vragen heeft over de studie of selectie dan kun je het gerust aan mij stellen. Stuur me een persoonlijke bericht dan! Ik zal mijn best doen om al jou vragen te beantwoorden.
Hoi hoi allemaal! Ik heb me ook ingeschreven en ik ben erg benieuwd hoe jullie je voorbereiden op de kennistoets en de "profiel van de arts" toets.
Ik heb vorig jaar meegedaan aan de DS bij het radboud en toegelaten met rangnummer 22. Als je vragen hebt, of tips nodig hebt, kan ik je helpen!

Vorig jaar heb ik zelf ook veel aan dit forum gehad :p
Zijn er mensen die tijdens de selectietoetsen ( 9 maart ) ook schoolexamen op dezelfde week hebben?
Huhhh

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)