Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 22 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Radboud Universiteit 2019-2020
Hoi! Zijn er al meer die zich hebben ingeschreven? En hoe bereiden jullie je voor?
Heeft iemand soms oefenvragen voor de communicatie toets? Vraag me af hoe ze dit precies gaan toetsen.
Heyhey,

Ik heb me aangemeld voor de selectie van volgend jaar! Als ik vragen heb weet ik dit forum te vinden Smile
Ik ben benieuwd hoeveel aanmeldingen er zijn, ik heb ze een bericht gestuurd maar ze vertelde dat het via studielink gaat waardoor ze zelf die cijfers niet hebben. Heel vreemd aangezien Utrecht ze wel heeft.
Tuurlijk hebben ze die cijfers wel. Ze kiezen er bewust voor ze niet te verspreiden. Zit wel wat in, want dat zou invloed kunnen hebben waar mensen zich aanmelden. Ik vind dat mensen zich moeten aanmelden op basis van de inhoud van de DC, niet op aantal aanmeldingen. Dan kun je het beter maar niet weten.
Anyway, ga maar uit van zeker 900 aanmeldingen in Nijmegen.
Ja snap ik, is ook beter hoor.
Vorig jaar in Amsterdam aan de UvA meegedaan, en dat waren ruim 1000 aanmeldingen. Lijkt me dat het sowieso minder is in Nijmegen maar we gaan het zien.
Vorig jaar waren er 953 aanmeldingen in Nijmegen dus best wel veel
Hey! Ik ga ook meedoen ( eerst Rotterdam, daarna UvA en daarna leiden en nu Nijmegen Tongue )! Heb ruwe schatting gemaakt met aantal aanmeldingen voor dit jaar. Als het goed is zou dit jaar dan rond de 1000 mensen liggen.... Elk jaar komt er circa 15% meer mensen die zich hebben aangemeld.

Hoe gaan jullie de BNS voorbereiden? :O
Ben erg benieuwd naar hoe je die schatting hebt gemaakt. Waarop baseer je dat er elk jaar 15% bij komt? Sinds wanneer treedt dit fenomeen op? Ik zie wel dat in Utrecht er nu al ruim 900 aanmeldingen zijn, dat is al bijna net zoveel als vorig jaar. En er zijn nog zeker 5 weken te gaan tot de inschrijving sluit.
Ik denk niet dat je het zo zwart wit kan zien hoor..
De ene uni staat beter aangeschreven, en dat verschilt weer per jaar.
Zo waren er dit jaar veel positieve verhalen over de Eur, en wordt geadviseerd om je niet in te schrijven in Utrecht.
We weten het dus niet zeker, maar ik hoop toch dat de aanmeldingen onder de 1000 blijven.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)