Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Maastricht 2019 - 2020
Die van ITM waren al bekend gemaakt. Van het Traject in het Nederlands nog niet. Wel jammer dit.
Antwoord
Die mail heb ik niet gehad, via mail.maastrichtuniversity.nl kan je inloggen.
Antwoord
Ik heb voor ITM opgegeven, maar nog geen email gekregen
Antwoord
Jammer.... 21 januari 2019 16.00 cet was de harde inleverdatum. Falende internetverbinding is geen goed excuus.

Nou.... dan is 8 februari ook 8 februari. En dan is er ook geen geldig excuus om ons niet volgens afspraak (8 februari dus) te informeren per mail.
Antwoord
Helemaal mee eens......
Antwoord
Beter nemen ze gewoon 3 extra docenten aan en nemen ze ons allemaal aan Tongue
Antwoord
@Vuurvliegje dat zou de ideale wereld zijn haha

@Mei volledig mee eens. Ze hadden ons op ten minst een e-mailtje kunnen sturen mbt de vertraging.

Dan gaat Maandag een zenuwslopende dag worden haha. Bij elke notificatie die ik vandaag kreeg, begon m'n hart sneller te kloppen, hopen dat Maandag een positieve dag zal worden voor iedereen.
Antwoord
@Mei helemaal mee eens! @TokenB98 had ik ook vandaag, elk mailtje dat ik kreeg maakte mijn hart een flinke sprong hahahah. Zouden ze de mails niet ook morgen kunnen versturen?
Antwoord
Het gaat vervelend worden als ik toch niet door ben... na al deze spanning en stress... xD
Antwoord
@RosaR dat gevoel is pure stress. Hopen dat we Maandag goed nieuws krijgen. Morgen is de Bachelor Open Day, dus ik denk niet dat ze die morgen zullen versturen, maar van mij mag het (:

@Vuurvliegje heb je een plan B? Zou wel erg zuur zijn ja, een gestrest weekend hebben, om dan toch buiten de boot te vallen. :p
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)