Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Maastricht 2019 - 2020
Hey allemaal!
Het DecentraleGeneeskunde Forum biedt korting op de decentrale selectie trainingen van Tentamentrainingen.nl!   Cool
Je ontvangt deze korting via deze link!  
Veel succes in de selectie! Angel
Antwoord
Weet iemand hoeveel aanmeldingen er dit jaar zijn?
Antwoord
Geen flauw idee. Ik verwacht richting de 1,4 of 1,5k
Antwoord
Hoi,

Het is voor mij duidelijk dat je de huiswerkopdracht moet inleveren op MyUM, maar onder welk deel (application record, other, etc.)?

Ik hoor het graag! (:
Antwoord
(18-01-2019, 04:17 PM)veerledh schreef: Hoi,

Het is voor mij duidelijk dat je de huiswerkopdracht moet inleveren op MyUM, maar onder welk deel (application record, other, etc.)?

Ik hoor het graag! (:

Hey Veerle,

Heb je het basisformulier mbt tot de Huiswerkopdracht grondig doorgelezen? Ik probeer niet als een eikel over te komen, maar op de eerste bladzijde staat nadrukkelijk: 'Je huiswerkopdracht onderdelen dienen in dit document ingevoegd te worden. Dit document dien je te uploaden in de MyUM Portal (categorie “Other”), uiterlijk 21 januari 2019, 16:00 CET.'.

Nog veel succes gewenst met de Decentrale Selectie Smile
Antwoord
Maastricht ongeveer 1600 aanmeldingen dit jaar voor geneeskunde! Kreeg zojuist antwoord op mijn mail.
Antwoord
@Michel

Klopt ik heb hetzelfde antwoord gekregen. Afwachten hoeveel er daadwerkelijk meedoen met de selectie. (bijv. mensen die de deadline niet gehaald hebben, en mensen die afhaken zorgen altijd voor een lager aantal)
Antwoord
(22-01-2019, 05:05 PM)Michel schreef: Maastricht ongeveer 1600 aanmeldingen dit jaar voor geneeskunde! Kreeg zojuist antwoord op mijn mail.

De aanmeldingen voor geneeskunde worden elk jaar maar meer en meer. Ook dit jaar zijn er weer veel universiteiten met een stijging kwa aanmeldingen. Ik ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen...
Antwoord
(22-01-2019, 11:39 PM)Ilieux schreef:
(22-01-2019, 05:05 PM)Michel schreef: Maastricht ongeveer 1600 aanmeldingen dit jaar voor geneeskunde! Kreeg zojuist antwoord op mijn mail.

De aanmeldingen voor geneeskunde worden elk jaar maar meer en meer. Ook dit jaar zijn er weer veel universiteiten met een stijging kwa aanmeldingen. Ik ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen...

Inderdaad, maar Maastricht rijst echt de pan uit, net als Utrecht. UVA echter een lichte daling, Rotterdam, Leiden beetje gelijk, Nijmegen en Groningen lichte stijging. Dus het wisselt heel erg.
Antwoord
@Michel Waar kan je de totale aanmeldingen zien per universiteit? Of heb je ze elk los gevonden? Als ik google vind ik het namelijk niet, haha
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)