Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Maastricht 2019 - 2020
Naplaatsingen 2019-2020:
13 mei - 326
11 juni - 328
12 juni - 332
9 juli - 341
Antwoord
343 is op 12-7 nageplaatst
Antwoord
T/m 345 is nageplaatst... Na het sturen van een mail was dit het antwoord (zelf ben ik 385)
Antwoord
Als je al in januari je diploma hebt geüpload op my UM is het dan nog nodige dat je de kopie binnen gaat doen of is dit dan in orde?
Antwoord
Wie wil zijn z-score vertellen? Ik ben benieuwd welke z-score hoort bij rangnummer 316 (wel geplaatst) en bijvoorbeeld rangnummer 350. Hoeveel verschillen deze scores van elkaar?
En wanneer meerdere kandidaten dezelfde z-score hebben, hoe worden de rangnummers dan toegewezen? Op alfabetische volgorde, op volgorde van binnenkomst, op basis van de resultaten uit de eerste ronde, of juist op basis van de resultaten uit de tweede ronde?
Er zal vast een procedure voor zijn. Wie kent deze procedure?
Antwoord
Karin: De z-score die jij bedoelt, is in Maastricht een score die uitgedrukt wordt in een percentage, afgerond op twee decimalen na de komma. In de mail die ik vorig jaar gekregen heb, stond letterlijk "Jouw persoonlijke totaalscore bedraagt ..,..%. Met deze score heb je rangnummer X behaald". Verder staat er niet bij of deze score gebaseerd is op ronde 1 en/of ronde 2. Ik denk dat het enorm toevallig is als er twee èxact dezelfde totaalscores zouden zijn... Dit kan natuurlijk wel, maar de procedure hierachter weet ik zelf ook niet. Hopelijk is het wat duidelijker geworden?
Antwoord
(18-07-2019, 12:04 AM)Karin schreef: Wie wil zijn z-score vertellen? Ik ben benieuwd welke z-score hoort bij rangnummer 316 (wel geplaatst) en bijvoorbeeld rangnummer 350. Hoeveel verschillen deze scores van elkaar?
En wanneer meerdere kandidaten dezelfde z-score hebben, hoe worden de rangnummers dan toegewezen? Op alfabetische volgorde, op volgorde van binnenkomst, op basis van de resultaten uit de eerste ronde, of juist op basis van de resultaten uit de tweede ronde?
Er zal vast een procedure voor zijn. Wie kent deze procedure?

Mijn z-score was 0,091 (afgerond) en mijn rangnummer was 300.
Antwoord
Net gebeld; rangnummer 347 is geplaatst. Tot 14 september kunnen studenten worden nageplaatst.
Antwoord
Gister bericht gekregen dat rangnummer 352 is nageplaatst.
Antwoord
Zojuist gehoord dat nummer 354 is nageplaatst.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)