Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Maastricht 2019 - 2020
Beste allemaal, 

bij deze een topic over de decentrale selectie geneeskunde van Maastricht!

Heel veel succes dit jaar! Mochten jullie extra hulp nodig hebben, er is dit jaar opnieuw een cursus voor de decentrale selectie geneeskunde Maastricht --> decentlearning.nl, bekijk hun website voor meer info daarover.
Antwoord
Hoi,

Hebben sommigen onder jullie zich al aangemeld op Studielink, voor de decentrale selectie aan de UM?
Antwoord
Ik heb me al aangemeld, moet enkel nog even een cijferlijst uploaden zodat ik bij het portfolio kan. Enig idee wat je kan verwachten?
Antwoord
(04-12-2018, 06:34 PM)Bulta schreef: Ik heb me al aangemeld, moet enkel nog even een cijferlijst uploaden zodat ik bij het portfolio kan. Enig idee wat je kan verwachten?

Hey man, ik heb m'n portfolio en huiswerkopdracht, etc ontvangen. Gaat vooral over jouw studeervaardigheden, en ervaringen (werk maar ook op en buiten school). Het is hele boterham, voor die huiswerkopdracht is er een belasting van ca. 30u moet lukken Smile

@Bulta

waarom heb jij voor de UM gekozen?
Antwoord
Laten we zeggen dat ik niet de allerbeste punten heb Big Grin Als ik dan kijk naar mijn ervaringen waar jij het over hebt dan heb ik wel een hele hoop gedaan wat anderen niet hebben. Het is ook wat dichter gelegen bij mijn familie. @TokenB98
Antwoord
@Bulta die van mij zijn ook niet top, met een goede huiswerkopdracht en motivatie moet het lukken.

Ga je naar een experience day, bij de UM?
Antwoord
De 12e ga ik erheen met een klasgenoot van mij, even nog wat ideeën op doen voor de motivatie etc.
Antwoord
Ik heb me ook voor de 2e keer aangemeld voor Maastricht. Hopelijk lukt het dit jaar wel!
Antwoord
@Sander720 heb je mogen meedoen aan de tweede ronde?
Antwoord
(05-12-2018, 11:32 PM)TokenB98 schreef: @Sander720 heb je mogen meedoen aan de tweede ronde?

Ja.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)