Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 16 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Erasmus Rotterdam 2019-2020
Kunnen mensen die nageplaatst zijn even laten weten? Zal fijn zijnSmile
Antwoord
Beste allemaal,

Ook dit jaar een oproep aan alle kandidaten van de decentrale selectie om een ervaring te schrijven voor op de website! Als dank voor jullie moeite verloot ik onder de inzenders een zeer goede Littman stethoscoop!

Voor meer info zie de topic: https://www.decentralegeneeskunde.nl/for...hp?tid=750
Antwoord
Hoii! Ik ga wss meedoen met de selectie in 2021, maar ik maak me veel zorgen om mn CV. Kunnen jullie mij miss vertellen wat jullie allemaal op je cv hadden staan en wat je z-score hiervoor was? Xdd heel erg bedankt alvast!
Antwoord
@Gaby
Ik had 4 jaar acteerwerk (op nationaal niveau), diploma medisch terminologie, vrijwilligerswerk in Vietnam, evenementen ehbo’er bij het Rode Kruis, coachingsdag, leerlingenkring/raad, online proefstuderen Leiden [Inclusief een afsluiting met een voldoende]en ik zat in het jaarboekcomité
Z-Score voor deelnameformulier; -0,32...
Antwoord
Ohh huhh das echt heel raar...
Antwoord
Boeken nodig voor volgend jaar? Stuur me even een bericht via martkplaats Smile

https://www.marktplaats.nl/a/boeken/stud...nt=app_ios
Antwoord
Mijn z-scort voor het deelname formulier (cv) was +3,82, ik had rangnummer 159. Als iemand vragen heeft over de decentrale selectie, tips nodig heeft, of wilt dat ik je cv/motivatie 'beoordeel', stuur dan even een berichtje! Smile
Antwoord
Ben jij niet toegelaten tot de geneeskundeopleiding?

Wat vind je van het landelijk toelatingsbeleid?
Vind je het eerlijk?
Jouw ideeën, meningen en ervaringen als kandidaat in een selectieprocedure voor één van de geneeskundeopleidingen zijn waardevol!

Wil je hierover meepraten in het kader van wetenschappelijk onderzoek?
Geef je interesse aan door ons te mailen. Je ontvangt dan meer informatie over het onderzoek. Op basis van de beschikbaarheid van de geïnteresseerden zal een bijeenkomst gepland worden.

Hoeveel tijd kost het? max. 2 uur
Waar vindt het plaats? VUmc, Amsterdam
Inclusief: broodjes, reiskostenvergoeding, cadeaubon

Mail bij interesse en voor meer informatie naar onderzoekvanonderwijs@vumc.nl

Dit is een onderzoek van Amsterdam UMC, VUmc School of Medical Sciences, afdeling Onderzoek van Onderwijs
Antwoord
Hoi allemaal,

Ik zit op dit moment in de 5de en ik vroeg me af of het aantal aanmeldingen van het jaar 2018-19 bekend waren. Op dit moment maak ik me nogal zorgen om mijn kansen...
Antwoord
@Nira R

Het aantal aanmeldingen van dit jaar was ongeveer 1050. Het exacte aantal aanmeldingen is nooit echt vrijgegeven.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)