Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GENEESKUNDE ZONDER VWO DIPLOMA
Beste leden,

Ik wil erg graag geneeskunde studeren, dus ben nu bezig met het behalen van mijn ccvx certificaten. Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen die via dezelfde weg binnen zijn gelaten bij een bachelor geneeskunde. 
Heeft iemand ervaring met deze procedure? Reageer dan aub met tips/ervaringen

Groetjes,
Dounya  Smile
Antwoord
Ik ben met hetzelfde bezig! Dus lees even mee..
Antwoord
(25-10-2018, 03:58 PM)nonavanyp schreef: Ik ben met hetzelfde bezig! Dus lees even mee..

Welke vakken ga je doen in november/december?
Antwoord
Hallo allemaal,

Via deze weg heb ik ook meegedaan aan de selectie en gelukkig ben ik ook toegelaten. Destijds moest ik nog Natuur-, Scheikunde en Biologie halen. Ik raad aan om niet meer dan twee vakken via CCVX per jaar te halen. Het is al erg intensief om in een korte tijd zoveel nieuwe stof te leren. Uiteindelijk heb ik er twee jaar over gedaan om de drie certificaten te behalen. Door er in twee jaar mee bezig te zijn haal je voor jezelf de druk er een beetje vanaf anders moet alles in één jaar lukken dat is nog al stressvol lijkt me.

Succes met de decentrale selectie en of het behalen van de deelcertificaten
Groeten,
Eli
Antwoord
Je kan misschien de colloquium doctum afleggen als je geen vwo diploma hebt
Antwoord
De tentamens gespreid afleggen is aangeraden. Veel leerstof, in 1 keer erin rammen is zéér lastig.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)