Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2019 - 2020
Utrecht heeft geen algemene kennistoets over natuurkunde, scheikunde en biologie..
Je krijgt een boek met aangegeven pagina’s opgestuurd, de stof is echt heel anders dan dat van de middelbare school. Als je goed wilt voorbereiden die je jezelf vroeg in te schrijven waardoor je de stof ook eerder kunt bestuderen.
De stof is goed te doen en je krijgt echt heel veel tijd (4 maanden als je je vroeg aanmeldt) en de vragen zijn heel feitelijk en geen inzicht ofzo. En je cijfers tellen dus niet mee bij UU.
Hallo allemaal,

Ik wil graag meedoen aan de selectie van 2020-2021. Ik weet alleen niet goed wat ik zou moeten verwachten van de kennistoets en cognitieve toets etc. Zijn er hier mensen door die graag hun ervaring met mij willen delen? Dat zou ik namelijk top vinden, want ik wil gewoon echt graag dokter worden en vind het jammer dat er een selectie in de weg zit. Ben wel bereid om hard te werken voor mijn plaatsje!

Stuur mij even een dm als je tips hebt!
Als je naar de internetpagina gaat ‘ervaringen decentrale selectie geneeskunde’ en dan op Utrecht klikt, vind je er een hele hoop! Tip Wink
Beste allemaal,

Bij deze sluit ik deze topic. Wil je meepraten over de decentrale selectie geneeskunde van Universiteit Utrecht voor het volgende studiejaar? Dan kan dit in de nieuwe topic: http://www.decentralegeneeskunde.nl/foru...hp?tid=819

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)