Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2019 - 2020
Hallo jongens, ik zag dat er nog geen topic was aangemaakt voor Utrecht. Wie gaan er allemaal selectie doen in Utrecht en waarom hebben jullie voor Utrecht gekozen?
hey!

Ik heb me aangemeld voor utrecht, omdat het hier vooral afhangt van de kennistoets en je cijfers en cv niet zo zwaar meetellen.
Hallo iedereen,

Ik ga me ook een deze dagen aanmelden voor de selectie van geneeskunde in Utrecht.
Vorig jaar heb ik ook mee gedaan maar helaas ben ik niet geplaatst. Mocht iemand vragen hebben wil ik die graag beantwoorden.
#aukevdk

Waar heb je vorig jaar meegedaan?
Ook in Utrecht. Aangezien er weinig is veranderd in de selectieprocedure t.o.v vorig jaar denk ik er voordeel mee te doen om het in Utrecht nog een keer te proberen i.p.v een andere stad.
Heb je misschien tips om voor te bereiden?
Is die kennistoets echt zo heftig? Want ik heb vorig jaar meegedaan in rotterdam en de stof kwam van hetzelfde boek als die van utrecht, maar daar werden echt toepassingsvragen gesteld.
wat kun je verwachten van de motivatievragen?
#GNK20192020

vgm moet je kunnen uitleggen waarom je geneeskunde wilt studeren en waarom je geschikt bent voor dit vak
Hey! Ik studeer nu aan de UU/UMC Geneeskunde. Ik zal proberen mee te lezen voor vragen. Ben nu eerste jaar. Vorig jaar net buiten de top 304 gevallen maar uiteraard toch een plek gekregen (er is volgens mij tot ~ongeveer 335 nageplaatst! wss nog verder)
Hoi, ik heb me ook aangemeld voor Utrecht! Klopt het dat wij dezelfde stof voor de kennistoets krijgen als voor de toets van twee jaar geleden?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)