Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2019 - 2020
Hi! Ik vroeg me af naar welke vakken Universiteit van Utrecht kijkt om je overgangscijfer van 5 vwo naar 6vwo te bepalen.
Alvast bedankt! Smile
hey evin ik heb dit gevonden op de site :”Je moet je overgangsrapportcijfers van 5 naar 6 vwo in het vragenformulier invullen. Het gaat daarbij om de vakken Nederlands, Engels, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde A of B.”
Dus ik neem aan deze vakken.

Zijn er al mensen die bij de leerstof kunnen?
(17-11-2018, 09:07 PM)Zabi4800 schreef: hey evin ik heb dit gevonden op de site :”Je moet je overgangsrapportcijfers van 5 naar 6 vwo in het vragenformulier invullen. Het gaat daarbij om de vakken Nederlands, Engels, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde A of B.”
Dus ik neem aan deze vakken.

Zijn er al mensen die bij de leerstof kunnen?

Als het goed is kan dat pas vanaf 1 december
Zijn er mensen die nog gaan proefstuderen / meelopen in Utrecht?
Iemand al informatie gekregen over de studiestof?
sorry het is pas net 12 uur geweest in nederland, weet niet hoe je bericht kan verwijderen :$
nee nog niet
Ik heb ook nog niks over de leerstof gehoord. Iemand sowieso enig idee hoe je daar komt? Krijgen we een mail?
Ik heb ook nog niks ontvangen.... volgens mij krijgen we de stof gewoon via de mail opgestuurd
als het goed is krijg je een mail en ik had gisteren nog even een mail gestuurd naar GNK Utrecht. zij vertelde mij dat je VANAF 1 december toegang hebt tot de stof. dit is voor iedereen dus verschillend. en wat boeit het dat iemand anders de stof 1/2 dagen eerder heeft? gewoon geduld hebben..
Deze thread leeft ten minste een klein beetje. Die van de UM is helemaal dood Sad

Ik zou het kunnen zien als minder concurrentie Wink

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)