Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2019 - 2020
Ja, het zijn soort van logica vragen. Ik heb een oefen pdf, hoe kan ik die aan je sturen ?
Hi Noah ik heb je een pb gestuurd met mijn email.
Zou je de pdf ook naar mij sturen?
Hoi Noah, ik ben ook wel geinteresseerd. Zou je me de pdf ook willen sturen? Heel veel dank alvast!
Hey iedereen, ik ga ze vandaag sturen naar jullie!
Ik hoop dat ik niet te laat ben, zou je het ook naar mij kunnen sturen Noah? Bedankt!
Beste studenten,

Hoewel het misschien goed bedoeld is van Noah, is het eigenlijk niet OK om onze boekjes zomaar te verspreiden. Beste Noah, wij kunnen dit natuurlijk niet controleren, maar jou wel vragen om dit niet meer te doen. Wij hebben enorm veel werk gehad in het maken van deze boekjes. Deze boekjes zijn alleen gratis voor degenen die zich aanmelden voor onze training. Daarnaast is de training zelf ook nog eens gratis als je het niet haalt. Je krijgt namelijk je geld terug als je niet wordt toegelaten.

Dus mijn verzoek ook aan anderen die de boekjes al hebben gekregen: Zouden jullie deze alsjeblieft niet verder willen verspreiden?

Jullie zijn overigens allemaal van harte welkom om je aan te melden voor de training!

Met vriendelijke groet,
Team Decentraletoets.nl
Ben erg benieuwd. Ik had namelijk geen "logica" toets. Ik neem aan dat je daar iets mee bedoelt als nummerreeksen en inzichtspuzzels Noah? Die had je niet op de UU afgelopen jaar . Misschien wel elders (op de VU dacht ik)

Mijn noncognitieve toets ging puur over hoe je zou handelen in bepaalde situaties en is eigenlijk niet voor te bereiden. Een oefenvraag is bijvoorbeeld "Je hebt je PWS eigenlijk al afgerond maar ziet een nieuwe bron die je huidige PWS tegenspreekt. Wat doe je?" of "Je bent laat op de avond bezig aan een project wat de volgende avond af moet en niemand heeft meer zin. Wat doe jij?" (en dan bijvoorbeeld stil doorwerken, of een pauze voorstellen, of naar huis gaan, of voorstellen dat je het morgen afmaakt).

Maar ik zou wel zeggen dat de kennistoets veel belangrijker is.

Daarover gesproken! Iemand al ingeschreven? Is het weer fysiologie (van het hart) en anatomie?
@Zwemvest, bedankt voor de opheldering!

Op de open dag werd volgens mij gezegd dat de onderwerpen inderdaad weer fysiologie en anatomie zijn.
You are welcome!

In dat geval ken ik de stof nog wel een beetje en is een deel teruggekomen in mn eerste blok. Dan weet ik dat ik jullie waarschijnlijk wel een beetje kan helpen, haha

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)