Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.23
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2019 - 2020
Hier kan je zien hoeveel aanmeldingen er zijn op dit moment, wordt volgens mij iedere week geüpdatet:
https://www.uu.nl/bachelors/algemene-inf...erus-fixus

Ik heb vorig jaar ook selectie gedaan en ik ben gelukkig toegelaten. Heb ook een ervaring geschreven voor deze site maar die zijn (nog steeds) niet geplaatst. Als iemand interesse heeft in mijn ervaring kan je me altijd een berichtje sturen.
Hoi iedereen,

Ik heb vorig jaar meegedaan en jaar daarvoor ook. Ik mag gelukkig dit jaar weer meedoen. Ik denk dat ik nu wel weet hoe het zit met de kennistoets en ga 'm dit jaar zeker weten halen. Fingers crossed! Als iemand nog tips heeft, ik lees mee!
Ik heb me ook ingeschreven bij Utrecht.
Zijn er mensen die volgende week nog de open dag gaan bezoeken? Smile
Jaaaa ik! Ik ga op vrijdag welke dag gaan jullie?
Ik ga ook op vrijdag!
Grappig! Ik ga tijdens de Open Dag voorlichting geven namens de gnk studie Smile Miss komen we elkaar wel tegen hahaha
Haha zou grappig zijn! Geef je op vrijdag of op zaterdag voorlichting? @Theeagle
Ik ben er zowel vrijdag als zaterdag bij haha Smile
Goede voorbereiding is het halve werk. Ik zou nu zoveel mogelijk tijd steken in het oefenen met literatuur die in de voorgaande jaren is gegeven, zodat je een beetje feeling krijgt wat er verwacht kan worden. Het verschil in literatuur tussen de middelbare school en de universiteit is best wel groot. Lees een aantal artikelen op pubmed en kijk of je het allemaal een beetje globaal snapt. Medische terminologie is ook iets, wat vaak wordt gebruikt. Succes iedereen. Als je vragen hebt kan je mij een pb sturen
Weet iemand wat voor soort vragen je voor de non-cognintieve toets kan verwachten.
Kan iemand voorbeelden van geven met de volgens jou de juiste antwoord?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)