Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 18 stemmen - gemiddelde waardering is 3.56
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam UvA 2019-2020
Wat leren jullie zoal voor de BSN toets qua natuur- en scheikunde?
Antwoord
Zitten er veel rekenvragen in de tweede toets?
Antwoord
Ben ook wel benieuwd naar een voorbeeld! Krijgen we een casus waar we moeten uitleggen hoe we met een bepaalde situatie zouden omgaan of..?
Antwoord
Hoihoi,

Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen voor de algemene toets ? Ik ben alles aan het doorkijken en hoop dan dat de leerstof die we vrijdag krijgen een beetje meevalt ! Ik ben indd net zoals andere hierboven ontzettend benieuwd hoe de vraagstelling gaat zijn / op welk niveau de vragen zullen liggen.
Antwoord
Heeft iemand enig idee hoelang de informatie van de eerste toets beschikbaar wordt gesteld? Zal dit alleen op 18 januari zijn of is dit voor een langere periode?. Mvg
Antwoord
Vanaf januari, tot aan de toets.
Antwoord
Wordt na morgen direct bekend gemaakt hoeveel aanmeldingen er zijn of komt dit na 15 april pas online?
Antwoord
Ik dacht dat dat inderdaad pas na 15 april bekend wordt gemaakt, maar ik weet het niet zeker
Antwoord
Heeft iemand enig idee hoeveel aanmeldingen er de voorgaande jaren waren?
Antwoord
Op de open dag werd gezegd dat er vorig jaar 996 aanmeldingen waren. Echter, zo’n 100/200 neemt niet deel aan de selectiedagen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)