Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 18 stemmen - gemiddelde waardering is 3.56
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam UvA 2019-2020
Zijn er mensen die 7 of 14 december nog gaan proefstuderen?
Antwoord
Ik was vorig jaar al wezen proefstuderen dus ga dit jaar niet aangezien het progamma wel hetzelfde is.
Bij de open dag zeiden ze trouwens dat je de toets met binas mag maken.
Antwoord
Ik zou zoeizo gaan proefstuderen echt een aanrader. Zo weet je of deze studie echt iets voor jou is. Daarnaast krijg je ook een goed beeld van de universiteit en misschien ook gelijk kennismaken met toekomstige medestudenten. Kortom, ga naar de proefstudeerdag.
Antwoord
Dankjewel! @Jandro
Zelf ga ik zeker proefstuderen, 14 december Smile
Antwoord
Ik heb me vandaag ingeschreven bij de UvA!
Antwoord
@Nina Gefeliciteerd! Kan je de rest misschien vertellen, waarom je per sé voor UvA heb gekozen?
Antwoord
Ik ben een aantal keer langs geweest bij de UvA (proefstuderen, open dag etc). Na heel lang te vergelijken met de andere universiteiten (vooral VU), voelde de UvA toch het fijnst aan. Ook vind ik het onderwijssysteem van de UvA erg fijn (elk jaar verdiepend ingaan op een onderwerp).
Antwoord
Ik hoor toch steeds vaker dat mensen liever voor UvA gaan dan voor VU :p
Antwoord
@Jandro

Amsterdam heeft de luxe, om over 2 universiteiten te beschikken, mensen in Limburg kunnen alleen naar UM (als ze in hun eigen regio/provincie willen blijven studeren).

Heb gehoord dat het AMC/UvA betere artsen levert dan VUAmc/VUA
Antwoord
Hey allemaal!
Het DecentraleGeneeskunde Forum biedt korting op de decentrale selectie trainingen van Tentamentrainingen.nl!   Cool
Je ontvangt deze korting via deze link!   Angel
Veel succes in de selectie!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)