Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 18 stemmen - gemiddelde waardering is 3.56
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam UvA 2019-2020
Ik denk dat de uitslag komende donderdag 28 februari komt, een dag voor de uiterste datum net zoals vorig jaar.
Antwoord
Het forum begint echt overspoeld te raken met spam. Jammer! Is er niet iets dat tegen gedaan kan worden admins?
Antwoord
@zwitsal ik ben het volledig met je eens. Door deze spam wil je juist liever in een whatsapp-groep gaan zitten :p
Antwoord
Zouden we de uitslag vandaag krijgen of gaan ze ons echt tot de allerlaatste dag laten wachten? Big Grin
Antwoord
(28-02-2019, 10:45 AM)zwitsal schreef: Zouden we de uitslag vandaag krijgen of gaan ze ons echt tot de allerlaatste dag laten wachten? Big Grin

Ik hoop voor jullie dat de uitslag vandaag komt maar ik zou er niet op rekenen. Ik studeer zelf geneeskunde aan de UvA en ze lopen verschrikkelijk erg achter met het nakijken van tentamens vanwege 'technische problemen'.
Geen idee of diezelfde problemen er ook zijn met het nakijken van de toetsen van de selectie maar grote kans dat de uitslag dus niet vandaag komt.
Antwoord
Zijn dat ook MC tentamens?
Antwoord
Ja, MC en allemaal online gemaakt op die computers in de tentamenzalen.
Het ding dat veel tijd kost tijdens het nakijken is het bespreken van de tentamens door team toetsen en eventueel verkeerde vragen uit de tentamens halen.
Ik hoop echt voor jullie dat de uitslag vandaag komt want ik weet hoe vervelend het wachten is maar ik zou er niet op rekenen dat het vandaag komt.
Antwoord
Heyy de uitspag is binnen! Ik heb een z-score van 2,6 Big Grin
Antwoord
OMG toegelaten met een score van ~3,4 Big Grin
Antwoord
Gefeliciteerd allemaal! Vriendin van mij ook toegelaten, zo knap allemaal!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)