Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Leiden LUMC 2018 - 2019
(15-04-2019, 11:03 PM)Paradijsvogel schreef: Hi Anoniemx, wat voor z score had jij zodat je geplaatst kon worden? Ik heb -0,17 en heb rangnummer 387 nadat ik in ronde 1 343 was...
Hey, m’n z-score was 0.54 en rangnummer rond de 200.
Antwoord
(15-04-2019, 08:35 PM)KleineVlinder schreef: Dit jaar waren er 92 plekken voor 8+ers en 20 voor mensen met een verkorte route.

Waar heb je deze getallen gevonden?
Antwoord
@KleineVlinder Ik hoop ook voor je dat je nog wordt nageplaatst. Laat je het weten als dat is gebeurd?
Antwoord
Weet iemand hoeveel mensen er vorig jaar nog nageplaatst zijn?
Antwoord
Thanks, ik zal het je laten weten.
Antwoord
Ik vraag me dit dus ook af.. Maar laten we er van uit gaan dat we niet zijn geplaatst, en dan zien we wel of we een plekje krijgen later.
Antwoord
Beste allemaal,

Iedereen die geplaatst is voor Geneeskunde aan het LUMC: van harte gefeliciteerd! En voor iedereen die nog afwacht: veel succes nog even natuurlijk!

Vanaf nu kan je deelnemen aan de WhatsApp-groep voor Bachelor-jaar 1 van collegejaar '19-'20! Zorg dat je snel lid wordt, want vorig jaar zat de groep als snel vol.

In deze groep zal het de komende maanden vooral gaan over welke rangnummers recentelijk zijn geplaatst (superhandige info als je nog afwacht!), natuurlijk ook over de eindexamens en geleidelijk ook steeds meer over de voorbereidingen voor de start van het jaar zoals de introductie-activiteiten. Stay tuned!

Via deze link kan je deelnemen aan de groep:

https://chat.whatsapp.com/49CQzJJ4EZrKtyEE5NIHs7
Antwoord
Beste allemaal,

Ook dit jaar een oproep aan alle kandidaten van de decentrale selectie om een ervaring te schrijven voor op de website! Als dank voor jullie moeite verloot ik onder de inzenders een zeer goede Littman stethoscoop!

Voor meer info zie de topic: https://www.decentralegeneeskunde.nl/for...hp?tid=750
Antwoord
Shocked 
Ben toch geplaatst met nummer ~370 Smile Heart
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)