Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 12 stemmen - gemiddelde waardering is 3.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam VUmc 2019-2020
@Henkie T Afgelopen jaren vroeg de beheerder van het forum na de uitslag bij elke topic van de universiteiten of mensen een ervaring wilden schrijven. Zal diegene vanzelf vragen over een aantal dagen / weken denk ik
Antwoord
Beste allemaal,

Ook dit jaar een oproep aan alle kandidaten van de decentrale selectie om een ervaring te schrijven voor op de website! Als dank voor jullie moeite verloot ik onder de inzenders een zeer goede Littman stethoscoop!

Voor meer info zie de topic: https://www.decentralegeneeskunde.nl/for...hp?tid=750
Antwoord
Hoi! Ik vroeg me af of vrijwilligerswerk dat je in de vakantie hebt gedaan meetelt bij de VU, weten jullie dat miss? Xdd
Antwoord
(27-04-2019, 03:57 AM)gaby_2021 schreef: Hoi! Ik vroeg me af of vrijwilligerswerk dat je in de vakantie hebt gedaan meetelt bij de VU, weten jullie dat miss? Xdd

Het telt zeker wel mee, alleen denk ik niet dat het voldoende is omdat er zoveel mensen zijn die dat (waarschijnlijk) doen. Heb je nog andere dingen die op je CV staan?
Antwoord
@J_gnk uhh ik heb dit: Anglia certificaat, app ontwikkeld voor een activiteit georganiseerd door de kerk, vrijwilligerswerk bij verzorgingstehuis en dat was t eigenlijk XD maar dit komt er wss nog bij komende jaren: communicatiemanager, leerlingenraad, bijles, cambridge certificaat en in de zomervakantie werken in een ander zorghuis en meehelpen met een hardloopevent xdd zou dit miss genoeg zijn? Want ik heb gehoord dat er best veel mensen zijn die meer hebben gedaan dan dit xd
Antwoord
@Gaby Ik zou je met jouw activiteiten niet al te druk maken om je cv voor de eerste ronde. Ben je volgend jaar track A? Er vallen er binnen track A weinig af op basis van hun cv en ronde 2 kan de hele ranking nog omschoppen
Antwoord
@Cecelia over 2 jaar eigenlijk, zit nog in de vierde hahahh. Maar bedankt voor de info, stelt me gerust xd
Antwoord
Oh oke, knap dat je dat nu al allemaal hebt dan! Let er wel op dat VU bij de beoordeling naar je activiteiten van de laatste 3 jaar kijkt. In ons geval, wat we tussen 1 jan 2016 en 1 jan 2019 hadden gedaan
Antwoord
@Cecelia oja dat zag ik op de website. Heel erg bedankt! Zou je me miss ook kunnen vertellen hoe de toetsen waren? Of je veel moest toepassen, of ze pittig waren enzo xd (sry voor de xd’tjes haha)
Antwoord
Weet iemand toevallig wat het laatst geplaatste rangnummer is? De webpagina van de VU waarop het eerst stond is namelijk al een aantal weken niet geüpdatet...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)