Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 12 stemmen - gemiddelde waardering is 3.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam VUmc 2019-2020
Moet je de format geheel met pen schrijven? of alleen de handtekening met pen en de rest typen?
Antwoord
@Mrr Het lijkt mij dat dat niet uitmaakt, of je de algemene gegevens digitaal invult of met pen
Antwoord
Weet iemand hoeveel aanmeldingen er zijn?
Antwoord
Ben er ook benieuwd naar. Ik weet het niet, had gehoopt dat VU het op hun selectiepagina 2019-2020 zou updaten, helaas...

Als iemand het weet laat het alsjeblieft weten!! Smile
Antwoord
Moetje ook een format bewijsstuk voor certificaten (Cambridge enz) invullen?
Antwoord
Nee, certificaten zijn goed genoeg
Antwoord
Hey, waarschijnlijk zijn dit domme vragen, maar ik ga ze toch stellen:

-Is een schoolrapport (eindrapport klas 5) een "gewaarmerkte kopie van je cijferlijst?" Of moet je je cijfers extern opvragen/laten waarmerken?
-Onder welk kopje in het formulier van Formdesk kan je talencertificaten onderbrengen (Cambridge, etc)
-Moet de omschrijving van je taken binnen een organisatie door je leidinggevende of door jezelf worden opgesteld?
-Als je maar voor korte periode hebt meegelopen met artsen (bijvoorbeeld voor 1 dag), kan je dat dan nog ergens in het formulier zetten?

@SMSmile ja, volgens mij is dat inderdaad het enige gedeelte waarbij je je motivatie voor geneeskunde aan de VU zou kunnen onderbrengen.

Oh, nu nog mijn laatste domme vraag: waar kan je zien welk studentnummer je hebt???
Antwoord
@Claudia Ik heb voor de cijfers ook een overgangsrapport van 5 VWO naar 6 VWO, volgens mij is dat goed!

Ik zou de talencertificaten onder het kopje ‘relevante prestaties’ doen als ik jou was. Tevens zou ik daar ook de activiteiten van 1 dag plaatsen.
Je taken kan je zelf omschrijven. Je werkgever / leidinggevende geeft door het ondertekenen aan dat je dat naar waarheid hebt ingevuld.

En tenslotte: je studentennummer staat in de mail die je hebt gekregen toen je je hebt aangemeld bij de VU. Hoort dus in je mailbox te staan Smile
Antwoord
@Cecilia dankjewel voor je antwoord!
Antwoord
Er zijn 952 aanmeldingen dit jaar!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)