Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 12 stemmen - gemiddelde waardering is 3.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam VUmc 2019-2020
Ik heb niet meegedaan aan de selectie, maar voor zo ver ik weet moet je contactgegevens zetten van je coordinator bijvoorbeeld als het gaat om organisatie, stempel, handtekening, inderdaad periode, aantal uren en taken, dat is het volgens mij.
Antwoord
Ik doe dit jaar ook voor de tweede keer mee ! vorig jaar net te weinig punten in eerste ronde.
Ik studeer nu psychologie aan de VU
Antwoord
Photo 
Jaja de inschrijvingen zijn gesloten en het is echt begonnen nu Confused Confused Confused Confused  . Ik ben ontzettend zenuwachtig. Het is iets waar ik zolang naar toe heb gewerkt. Ik hoop echt dat het gaat lukken. Ik gun het dan ook iedereen die het zo graag wilt en die er hard voor heeft gewerkt zo erg Smile . 

Ik denk dat de meeloopdagen van 1 dag zeker wel mee tellen. Zeker in track A. Je laat er mee zien dat je je best hebt gedaan om het te regelen en dat je er mee bezig was. 

Heeft iemand tips voor de motivatiebrief of überhaupt de selectie procedure?  Big Grin

Groetjes en succes iedereen. Fingers crossed.
Antwoord
@Eline2 wat had je toen op je cv staan als ik vragen mag? ?
Antwoord
Hebben jullie al jullie cijferlijst naar VU gestuurd? Een meisje in mijn klas zei dat ze het al lang per post heeft opgestuurd...
En moet je een motivatie brief maken? Op de website staat alleen dat ze je gaan beoordelen aan de hand van je ervaringen en cijfers, ik heb nergens iets gelezen over motivatiebrief.
Antwoord
Ik heb ook niks gelezen over een motivatiebrief.
Ik heb mijn cijfers ook nog niet naar de VU gestuurd, ik neem aan dat dit met het formulier moet dat 18 januari online komt?
Antwoord
@ SMSmile en @Cecelia ik heb vandaag een mailtje (okay, enorme mail) ontvangen waarin staat uitgelegd hoe de hele opbouw is van het cv-formulier/de motivatiebrief!

maar jongens echt wtf ik krijs gewoon van de stress ook nog met mn tentamenweek (wat velen van jullie ook wel zullen hebben) en aaaaaaaah
Antwoord
Hi! Er stond in de mail dat we een formulier moesten invullen via FormDesk? Weet iemand wat dat is en waar ik de formulieren kan vinden?
Antwoord
Hoi, als het goed is vind je in de mail een link naar FormDesk. Is helemaal digitaal, je kan het tussendoor opslaan en er dus steeds een beetje aan werken.

Weet iemand of je voor het bewijsstuk PER SE dat format moet gebruiken dat op de laatste pagina staat? Of moest het bewijsstuk gewoon voldoen aan de drie criteria die eerder worden genoemd?
Antwoord
@Claudia bedoel je met motivatiebrief de stuk met motivatie voor waarom je VU gekozen heb? want als het niet dat is heb ik niks meer gevonden van motivatiebrief

@Cecelia dat vraag ik me ook af.... ik heb al voor bewijs stukken gevraagd bij werkgevers etc. Ik ga ze de format toch sturen voor de zekerheid.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)