Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 12 stemmen - gemiddelde waardering is 3.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam VUmc 2019-2020
Hey allemaal!
Het DecentraleGeneeskunde Forum biedt korting op de decentrale selectie trainingen van Tentamentrainingen.nl! Cool
Je ontvangt deze korting  via deze linkAngel
Veel succes in de selectie!
Antwoord
Hoi, zijn er nog meer mensen die zich ook definitief bij VU hebben ingeschreven? Smile
Antwoord
ik heb me definitief ingeschreven jaaa Smile
Antwoord
@ams Leuk om te horen, ik ook!

Bij mij beginnen de zenuwen nu eigenlijk wel te komen, mede doordat de eerste ronde deze maand precies gelijk valt met mijn SE-week waarin ik 10 toetsen heb.. Maar dat zal vast bij meerdere het geval zijn Sad

Ik ben trouwens heel benieuwd naar het aantal aanmeldingen voor dit jaar, ben vooral nieuwsgierig of het er meer zullen zijn dan vorig jaar (852 als ik het goed heb) Smile
Antwoord
Jaa kan ik me voorstellen! Bij mij valt dit samen met tentamenweek dus dat is ook wel balen.. hoe is jouw CV en heb je goede cijfers?
Antwoord
Oei, succes met je tentamens!

Mijn CV is wel redelijk, maar ben er niet 100% zeker over aangezien je nooit weet wat anderen hebben gedaan natuurlijk. Ik heb in ieder geval niet de dingen gedaan die jij al op je CV hebt, dat is echt om van te dromen! Maak je vooral geen zorgen over je CV.

Overigens ben ik wel track A en mijn cijfers zijn wel prima (cijfergemiddelde 8,0 overgang naar 6VWO)
Antwoord
Hoi,

Ik vroeg me af of er mensen op deze forum zijn die weten hoe de bewijzen eruit moeten zien? Dit is voor mij niet echt duidelijk, waardoor ik niet alvast kan beginnen met verzamelen (van bewijzen). 

Dit gaat trouwens over cv.

Alvast bedankt voor het antwoorden!
Antwoord
Hoi hoi, 

Weet iemand toevallig wanneer we de leerstof toe krijgen gestuurd?
Antwoord
@haphuong Ronde 1 wordt eerst beoordeeld. De uitslag van ronde 1 wordt tweede helft februari bekend gemaakt (ik gok weer ergens rond de 23e). Als je genoeg punten hebt, ben je door naar ronde 2 en krijg je de leerstof gemaild.

Hopelijk beantwoord dit je vraag!
Antwoord
Is er iemand die al een keer heeft meegedaan met deze selectie, die precies weet hoe een ‘bewijsstuk’ eruit moet zien? Op de site van VU staan wel 3 criteria (periode, aantal uur, taken), maar ik wil het toch zeker weten...
Als je me zou kunnen helpen (door te controleren) zou ik heel blij zijn! Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)