Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 12 stemmen - gemiddelde waardering is 3.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Amsterdam VUmc 2019-2020
Nog maar een paar dagen.. Ik begin wel langzamerhand zenuwachtig te worden
Antwoord
We zullen t zien 0.0
Antwoord
Ik begin ook wel zenuwachtig te worden haha.
Hebben jullie (al) een plan B?
Antwoord
Nope. Ik heb dan 2 weken om te besluiten. Jij?
Antwoord
Als geneeskunde niet lukt, ga ik waarschijnlijk psychologie doen
Antwoord
Die twee weken vind ik inderdaad wel kort... Ik denk aan Gezondheid en Leven, Gezondheidswetenschappen, Psychologie (bij VU) of Verpleegkunde. Anders neem ik een tussenjaar en probeer ik het volgend jaar weer Smile
Antwoord
Heb veel positief gehoord over gezondheid en leven! Misschien dat ik dat ook ga doen. Ik kan een tweede tussenjaar helaas niet veroorloven.. Ik ben echt super benieuwd naar de uitslag 14 april.
Antwoord
@Kleine Vlinder Ja ik ook! Zag er bij de open dag o.a. ontzettend interessant uit.
Maar aangezien jij nu een tussenjaar hebt, neem ik aan dat je vorig jaar al een keer selectie hebt gedaan? Of niet?

En bedoel je met de uitslag 14 april ’s avonds? Want ik dacht dat de rangnummers er pas 15 april op komen Wink
Antwoord
(12-04-2019, 07:21 AM)Cecelia schreef: @Kleine Vlinder Ja ik ook! Zag er bij de open dag o.a. ontzettend interessant uit.
Maar aangezien jij nu een tussenjaar hebt, neem ik aan dat je vorig jaar al een keer selectie hebt gedaan? Of niet?

En bedoel je met de uitslag 14 april ’s avonds? Want ik dacht dat de rangnummers er pas 15 april op komen Wink

Normaal gezien rond middernacht op Maandagochtend.
Antwoord
ennnn???
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)