Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dubbele bachelor Geneeskunde en BMW
Hoi hoi!
Ik ben heel erg geïnteresseerd in de dubbele bachelor Geneeskunde en BMW aan de UvA en ik vroeg me af of er hier een forumlid aanwezig is die ervaring heeft met deze opleiding(en)/studie('s). Daarnaast hoopte ik op lotgenoten die ook interesse tonen voor de dubbele bachelor. 

Ik ben in ieder geval geïnteresseerd in de dubbele bachelor omdat ik een passie heb voor het menselijk lichaam en diens interne processen. Geneeskunde zou mij daar niet alleen inzicht in verschaffen maar mij ook het stukje  contact met mensen aanbieden - dit lijkt mij geweldig omdat we in een multiculturele samenleving verkeren en ik dus in aanraking zou kunnen komen met zoveel verschillende mensen. Daarnaast vind ik de biomedische vraagstukken waar we in het hedendaagse leven mee worstelen erg interessant en het maakt mij nieuwsgierig naar wat de toekomst ons gaat brengen (en hoe dit in samenwerking gaat met onze ethiek/moraal).

Dit is echt heel erg beknopt - er zit zoveel meer achter mijn beweegredenen maar op dit moment ben ik te lui om het uit te typen haha. 
Antwoord
Ik heb biomedische wetenschappen gedaan maar ik ga switchen naar geneeskunde na positieve resultaat van de selectie. Het is een druk programma , beide studies samen. Als je een bijbaan hebt of hobby dan zou je het niet aankunnen. Ik dacht er namelijk ook aan maar ik heb liever dat ik focus op 1 doel. Ga vooral even op gesprek met de coördinator die zal je waarschijnlijk beter kunnen helpen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)