Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.77
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie Universiteit Utrecht 2018
Trouwens wie van jullie hier op dit forum doet mee aan de UIT week deze week? Misschien kunnen we een keer deze week ergens afspreken? Lijkt mij in ieder geval wel leuk om alvast mensen te ontmoeten van de zelfde studie.
Hi! Ik vroeg me af naar welke vakken Universiteit van Utrecht kijkt om je overgangscijfer van 5 vwo naar 6vwo te bepalen.
Alvast bedankt! Smile
@Evin waarschijnlijk de wetenschappelijke vakken, zoals Chemie, Fysica, Biologie en Wiskunde.

Denk niet dat ze naar je punten, voor gym zouden kijken Wink
Hoi!

Weet iemand vanaf wanneer UU de studiestof bekendmaakt?

Groetjes!
Cecelia, niet echt de ideale plek om reclame te maken. Dit zijn toekomstige geneeskunde studenten die advies willen. Ik zou beter ergens anders kijken
Hoi, is er iemand die nog samenvattingen heeft van de studiestof (bijv. van voorgaande jaren) en die met mij wil delen? Ik zou het erg waarderen Smile

Heeft iemand misschien ervaring met de trainingen? Je hebt dus AthenaStudies, Capita Selecta, DSGT en DecentraleToets.nl. Weet iemand welke instanties de beste training bieden(goede uitleg, samenvatting + oefenvragen)?
De inhoud van de kennistoets is ieder jaar anders !!! samenvattingen moet je dus zelf maken. Ik ga zelf een training volgen bij decentraletoets.nl omdat ze als enige 12 uur aanbieden en een niet gehaald, geld terug garantie. Athena ken ik niet, capita selecta zit je met 100 studenten gepropt (of 50, zie bericht van ehgsmits) en dsgt heb ik niet gedaan omdat het 8 uur is en pakket 3 is f*cking duur met 190 euro. In 8 uur kan je echt niet de stof doornemen... het is gewoon f*cking veel...
Beste allemaal,

dit is de discussieforum van vorig jaar. Graag de discussie voortzetten in het forum over de decentrale selectie geneeskunde utrecht 2019 - 2020

Bij deze sluit ik deze topic.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)