Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 4.77
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie Universiteit Utrecht 2018
Fb groep komt eind augustus haha
Ik zie zojuist dat er nu tot plek 309 is nageplaats. Heeft er toevallig iemand een idee of dit relatief veel/weinig is vergeleken met vorig jaar na de eerste 2 weken?
Ik weet dat vorig jaar tot ongeveer 350 is nageplaatst
Ja, dat hoorde ik dus ook (zie vorige pagina van dit topic Wink). Dat geeft natuurlijk wel een kleine indicatie, maar ieder jaar is natuurlijk anders. Vandaar dat ik benieuwd ben tot welke plek vorig jaar geplaatst was na 2 weken. Dat zegt dan uiteraard nog steeds niks, maar geeft toch nog een klein beetje extra vergelijking.
Heeft iemand idee tot hoeveel voorgaande jaren werd nageplaatst? Ik had een mail gestuurd naar UU maar degene wist het niet. Van vorig jaar weet ik het al, maar ben op zoek naar aantallen van de jaren ervoor.
Nee wij hebben ook geen bevestiging mail. Hetzelfde eigenlijk als jij hebt in Groningen.
Bjarne zei dat t/m 309 was nageplaatst.. Dan is er nog 1 wachtende voor me. Alleen zie ik die update nergens dat er tot 309 is geplaatst, iemand anders wel?
@Zwemvest, ik heb het er gisteren op de site gezien, maar ik zie nu dat het weer veranderd is naar 24 april... Heel raar, gisteren stond nog op 1 mei tm rangnummer 309.
Goed om te horen... Nog 1 iemand voor me :O
Ik denk dat je er bijna wel van uit kunt gaan dat je volgend jaar geneeskunde kunt gaan studeren als je er nu nog maar 1 plek naast zit @zwemvest.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)