Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 19 stemmen - gemiddelde waardering is 1.95
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Nijmegen 2018
Ik denk dat ik gwn een beetje mn bio boek door lees en het boekje samengevat van biologie.
Als je je wilt voorbereiden, kun je ook los de trainingshandleiding van de decentrale selectie training van Tentamentrainingen.nl kopen. 

Deze trainingshandleiding bevat tientallen oefenvragen voor de BSN toets. Je kunt de handleiding met korting boeken (31,50) dankzij het Decentrale Geneeskunde Forum  Big Grin

Klik hier om te kijken of je het wat vindt.  Sleepy Sleepy Sleepy
@kchristine ga toch weg met jullie spam. Op Facebook wordt et op elk bericht ook al gereageerd met “oh koop de tentanemtrainingen!!” Dit is toch niet neer normaal. Ik weet vrijwel zeker dat die trainingen nergens op slaan.
Hoi allemaal!

Ik meld me ook even op dit forum! Lijkt me leuk om te volgen hoe iedereen zich voorbereidt en hoe het ons af is gegaan. Ik ga mijn biologie boek inderdaad goed doorlezen en wat examens oefenen. Veel succes allemaal zaterdag !
Hallo mensen,

Super leuk dit ! Ik heb ook even snel een account aangemaakt Smile

Ik bereid me voor door uit samengevat te leren, en voorral filmpjes te bekijken voor BIO & SK. DIGISTUDIES en NG biologie (youtube) zijn super handig voor BIO. Voor de rest ben ik niet echt examen vragen ofzo aan het oefenen, omdat dat mij een beetje tijdverspilling lijkt. Ik vind het vooral belangrijk dat ik alle kennis goed in me hoofd heb. Heel veel succes allemaal !
Hee, hoe ging de toets bij jullie? Ik vond de BNS-toets toch wel erg pittig ..
Nou haha, dat zit er iig weer op. Ik weet eerlijk gezegd niet echt goed hoe ik me over de BNS toets moet voelen; sommige vond ik weer vrij makkelijk en andere daarentegen dat ik echt geen keuze kon maken (moeilijke vragen). 

Hoe ging het bij jullie??
Ik vond de BNS toets ook erg lastig, had het veel minder geneeskunde specifiek verwacht als ik eerlijk ben.. Ik had t erg onderschat hoe diepgaand je de vwo stof moest kennen, dacht dat het met de grote lijnen wel prima te doen zou zijn dus had niet veel geoefend, maar sommige vragen waren echt gericht op details. Vooral de vragen over dat je een rontgenfoto te zien kreeg en dan moest kiezen welke doorsnede ze hadden gebruikt vond ik lastig, geen idee of ik goed heb geantwoord..
De verhouding in vragen biologie natuurkunde en scheikunde was ook echt anders dan verwacht..
Ik had best wel vaak dat ik mijn antwoord uiteindelijk veranderde en dus een kruisje moest zetten door het bolletje en een andere moest invullen. Maar het wordt door een computer allemaal nagekeken toch? Hoe doen ze dat dan als je een kruisje ergens doorheen hebt gezet?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)