Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 19 stemmen - gemiddelde waardering is 1.95
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Nijmegen 2018
Ik heb twee docenten van mijn oude school waaronder mijn mentor uit de zesde, en dan mijn moeder. ik twijfelde ook nog over mijn werkgever maar ik heb niet het idee dat die mij goed genoeg kent om 500 woorden over me te schrijven waar mijn toekomst vanaf hangt haha
Denken jullie dat het ook goed is als de referent het in het Engels schrijft? Mijn Engels docente spreekt namelijk nauwelijks Nederlands, maar toch wil ik haar graag vragen
@Naomi als ik jou was zou ik de instelling even mailen of dit geen probleem is, je weet het maar nooit. Zal geen probleem zijn, maar als je dadelijk ineens een onvoldoende hebt dan heeft dat wel grote gevolgen.
Twee vragen: doen jullie bronverwijzingen etc in het eerste deel van de huiswerkopdracht of niet?
Hoi allemaal,

Hoe gaan jullie de huiswerkopdracht uitwerken? Houden jullie het bij deel 1 alleen bij hoe de opleiding in elkaar ziet en hoe het werkt allemaal? Of moet daar ook al klein beetje bij waarom dat bij jou past? Ik vind het trouwens heel moeilijk om dat maar in 500 woorden uit te werken.
Bij deel 1 heb ik alleen geschreven over hoe de opleiding eruit ziet en wat de inhoud is. In de opdracht staat dat een paar vragen beantwoord moeten worden in de tekst. Bij de reflectie vragen ze je om te beschrijven waarom dit bij jou past. Ik heb het dus niet over mezelf gehad in deel 1
Is er nog iemand die op 24 februari te cursus van A&O volgt?
Leuk dit forum!! Big Grin Big Grin Big Grin
Hey hey,

Hoe bereidt iedereen zich voor op de 2 selectie toetsen? Big Grin
Ja vroeg ik mij ook af. Hoe bereiden jullie je voor?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)