Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 11 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geneeskunde UVA-AMC 2018-2019
@moesmoes
- Eerst naar de site van de UvA
- Dan klik je onderin in het grijze vak "uva studenten" aan
- Blokje met roosters aanklikken
- Als dan het programma geopend is, klik je rechtsbovenin op het knopje "rooster toevoegen"
- Dan log je in met je UvanetID
- En dan zoek je geneeskunde en klik je epicurus jaar 1 aan

Als het goed is, is dat m
Antwoord
Lukt het iemand de studiegids en canvas in te kijken?
Ik wil graag de contacturen en studiemateriaal checken in canvas maar er is niks te vinden Sad
Antwoord
Hoe zit het nou met de boeken bestellen?
Krijgen we nog een boekenlijst, want tot nu toe is daar niets over verteld? Huh
Antwoord
Ik zou aanraden niet in één keer alle boeken te bestellen. In de loop van het jaar wordt wel duidelijk welke boeken je echt nodig hebt en dus verstandig zijn om aan te schaffen.
Antwoord
Welke boeken moeten er dan wel van tevoren aangeschaft worden? Of moet je wachten tot je dat hoort volgende week
Antwoord
Het is niet echt nodig om nu al boeken aan te schaffen. De boeken die je in OVV-1 (jullie eerste blok) nodig zult hebben, zijn ruim beschikbaar in de bibliotheek. Daar kun je er altijd foto’s van maken of kopietjes. Als je dan in de studiewijzer ziet dat je het veel gaat gebruiken en/of het gewoon prettig vindt het boek zelf te hebben, bestel je hem gewoon en heb je hem de volgende dag in huis Smile
Antwoord
Raad zeker iedereen aan, niet gelijk alle boeken te bestellen. Meestal kan je zonder boeken al best ver komen voor het voorbereiden van je tentamen. Ik zou alleen boeken raadplegen, voor persoonlijke interesse, of verdere verdieping. Aangezien hetgeen in de colleges wordt verteld, meestal het belangrijkste is
Antwoord
(27-09-2018, 12:40 PM)Jandro schreef: Raad zeker iedereen aan, niet gelijk alle boeken te bestellen. Meestal kan je zonder boeken al best ver komen voor het voorbereiden van je tentamen. Ik zou alleen boeken raadplegen, voor persoonlijke interesse, of verdere verdieping. Aangezien hetgeen in de colleges wordt verteld, meestal het belangrijkste is

Wat in college verteld wordt is inderdaad belangrijk, maar je gaat het curriculum in het AMC niet goed kunnen doorlopen als je helemaal niet uit boeken leert. Er zijn veel zelfstudieopdrachten waar je echt voor in de boeken moet, maar dat kan ook prima in de medische bibliotheek.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)