Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 11 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geneeskunde UVA-AMC 2018-2019
Als het goed is krijg je ergens eind juli een mail met wat praktische informatie.
Antwoord
Moet je voor op je collegekaart echt een paspoortfoto gebruiken of mag het ook een duidelijke foto van jezelf zijn?
Antwoord
Hebben jullie ook nog steeds geen mail ontvangen met meer informatie???!!
Antwoord
nee nog steeds niks Sad
Antwoord
Weet iemand of het voor de praktische informatie nuttiger is om naar de mfas introweek of naar de intreeweek te gaan? Ik dacht namelijk dat de intreeweek meer was om Amsterdam te leren kennen maar ik zag op de website staan:

"Tijdens Intreeweek 2018, met name op maandag en dinsdag, bieden verschillende opleidingen een onderwijsintroductie aan. Tijdens deze introductiedag krijg je samen met alle andere eerstejaarsstudenten van dezelfde studie uitleg over het rooster, de boeken e.d. De onderwijsinstroductie is niet alleen nuttig, maar ook verplicht. Alle eerstejaarsstudenten, deelnemer aan de Intreeweek of niet, zullen hierbij aanwezig zijn.

Meer informatie hierover staat in de mail die je hebt gekregen bij je inschrijving aan de UvA. Daarin staat hoe laat je waar wordt verwacht."

Maar in de mail van de inschrijving staat hier niets over...  Huh Misschien geldt het niet voor geneeskunde, maar ik twijfel een beetje waar ik beter heen kan gaan om de (verplichte) info over roosters en boeken etc in elk geval niet te missen. (Beide is geen optie)
Antwoord
Ik zou voor de mfas gaan! Deze schijnt veel informatiever te zijn! Deze is vgm vooral gericht op info over de studie en de andere vooralsnog over Amsterdam. Je krijgt bij ie van de uva en info  over je studie
Antwoord
Geneeskunde kent geen verplichte introductie. Als je vooral op zoek bent naar praktische informatie zou ik net zoals moesmoes al voorstelt kiezen voor de introductieweek van de MFAS. Die speelt zich namelijk voor een deel af in het AMC, terwijl je met de intreeweek van de UvA zelf helemaal niet in het AMC zal komen.
Antwoord
Oké, dat is duidelijk, dank jullie Smile
Antwoord
Ik weet niet of mensen het al hebben gezien en of er uberhaupt nog mensen zijn die dit gaan lezen, maar er staat een (concept) rooster online
Antwoord
Waar heb je dat gevonden?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)