Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 11 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geneeskunde UVA-AMC 2018-2019
Hoi,

Weet iemand wat de resterende stappen zijn om de inschrijving te voltooien naast de betaling? Welke spullen moet je allemaal aanschaffen? Is er ergens een boekenlijst en is het slim die nu al af te werken? Krijgen we hier nog info over voor de zomervakantie begint? Ik hoor het graag snel van iemand!

Alvast bedankt
Antwoord
Ben toegelaten tot de studie geneeskunde bij de UvA. Wil graag meedoen met de intreeweek van de MFAS. Moet ik me ergens inschrijven of krijgen we nog een mail met nadere informatie?
Antwoord
Als het goed is krijg je ergens eind juli nog wel een mail met wat praktische informatie. Verwar de introductieweek van de MFAS echter niet met de Intreeweek van de UvA. Je kunt als je dat leuk vindt ook allebei doen. Voor nu kun je dit alvast lezen:

https://intro.mfas.net/
Antwoord
Hey @Vogeltje . Er is al een inschrijving mogeling voor MFAS op https://intro.mfas.net/inschrijven/ (Heb me zelf al ingeschreven).
Wie gaat het verder ook doen?
Antwoord
Iemand enig idee tot welk rangnummer er nu ondertussen is nageplaatst?
Antwoord
@swinxfee Jaa ik zag het. Heb me gisteren ingeschreven Smile
Antwoord
ik heb me ook ingeschreven. Hoe doen jullie het met een slaapplaats vinden?
Antwoord
@moesmoes Ik slaap gewoon thuis. Woon wel in Rotterdam... naja dat wordt dan heen en weer reizen.
Antwoord
Ik denk dat je eerst naar het programma moet kijken van dit jaar, want ik zag dat het tot heel laat doorging. Waarschijnlijk rijden er dan geen treinen op dat tijdstip.
Antwoord
Weet iemand waneer wij roosters krijgen en verdere info?
Ivm met werk volgend jaar (gelukkig weinig uren) ben ik heel benieuwd.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)