Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 11 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geneeskunde UVA-AMC 2018-2019
Hoi, ik ben al langer actief op het forum alleen was mn wachtwoord vergeten dus moest een nieuw account aanmaken. Ik zag dat er nog geen forum was van de UVA voor 2018. Bij deze heb ik er 1 aangemaakt. Ik vind het een beetje spannend worden het komt steeds dichterbij! Misschien is het leuk als iedereen zegt waarom die voor de uva kiest. En hebben jullie al ideeën over hoe jullie je gaan voorbereiden op de natuurwetenschappelijke toets?
Antwoord
Hey, ik ben nieuw op het forum. Ik ben een belgische student die ook geneeskunde zou willen studeren aan de UVA
Antwoord
Hey! Ik wil me ook aanmelden voor geneeskunde aan de uva. Ik vind het echt fijn dat ze niet naar je CV kijken. Daarnaast voel ik me daar echt thuis en dat vind ik belangrijk!
Antwoord
(28-09-2017, 02:59 PM)Romy1 schreef: Hey! Ik wil me ook aanmelden voor geneeskunde aan de uva. Ik vind het echt fijn dat ze niet naar je CV kijken. Daarnaast voel ik me daar echt thuis en dat vind ik belangrijk!

Inderdaad heel fijn dat ze niet naar cv kijken, want naast 6vwo een bijbaan en een sport blijft er niet veel tijd over voor vrijwilligerswerk Wink. Waar ik wel erg aan twijfel is de natuurkunde toets die al jaren als onmogelijk wordt beschreven.
Antwoord
(28-09-2017, 07:02 PM)Geneeskundestudentinspe schreef:
(28-09-2017, 02:59 PM)Romy1 schreef: Hey! Ik wil me ook aanmelden voor geneeskunde aan de uva. Ik vind het echt fijn dat ze niet naar je CV kijken. Daarnaast voel ik me daar echt thuis en dat vind ik belangrijk!