Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UM 2017
Hey!
Ik heb meegedaan aan de selectiedag in geneeskunde (voor Maastricht). Aangezien de Nederlandse examens al voorbij zijn en de punten meegedeeld (als ik het internet kan vertrouwen), dacht ik dat er wat meer mensen zouden worden nageplaatst. Weet iemand of dit automatisch gebeurd? Of moet je als applicant zelf aangeven of je geslaagd bent voor je je kunt inschrijven in Maastricht? Als dit zo zou zijn zou het namelijk veel langer duren voor er wat meer nieuws is. Smile
Antwoord
(15-06-2017, 01:46 AM)moon18 schreef: Hey!
Ik heb meegedaan aan de selectiedag in geneeskunde (voor Maastricht). Aangezien de Nederlandse examens al voorbij zijn en de punten meegedeeld (als ik het internet kan vertrouwen), dacht ik dat er wat meer mensen zouden worden nageplaatst. Weet iemand of dit automatisch gebeurd? Of moet je als applicant zelf aangeven of je geslaagd bent voor je je kunt inschrijven in Maastricht? Als dit zo zou zijn zou het namelijk veel langer duren voor er wat meer nieuws is. Smile

CE is nog steeds niet voorbij (herkansingen)
Antwoord
(15-06-2017, 12:45 PM)DadyarS schreef:
(15-06-2017, 01:46 AM)moon18 schreef: Hey!

CE is nog steeds niet voorbij (herkansingen)

Tot hoe lang duren deze? Ik ben niet echt op de hoogte
Antwoord
Voor de schriftelijke centrale examens begint het tweede tijdvak op 19 juni en eindigt het tweede tijdvak op 22 juni.
Antwoord
Hoi!

Weet iemand of ze met de naplaatsingen in Maastricht al verder zijn dan 332, en hoe ver?   Big Grin
(ik zag op facebook dat op 8 juni nummer 332 nageplaatst was)
Antwoord
(16-06-2017, 09:32 AM)AMC-UvA schreef: Voor de schriftelijke centrale examens begint het tweede tijdvak op 19 juni en eindigt het tweede tijdvak op 22 juni.

Hoi, mag ik ook weten waar je dat op fb hebt gelezen? Ik heb namelijk nummer 338.

Alvast bedankt
Antwoord
(24-06-2017, 10:36 PM)johanwijma schreef:
(16-06-2017, 09:32 AM)AMC-UvA schreef: Voor de schriftelijke centrale examens begint het tweede tijdvak op 19 juni en eindigt het tweede tijdvak op 22 juni.

Hoi, mag ik ook weten waar je dat op fb hebt gelezen? Ik heb namelijk nummer 338.

Alvast bedankt

Op de facebook pagina van de lichting van aankomend jaar (is een besloten groep)
UM Geneeskunde - Lichting 2017

Maar je bent nog niet nageplaatst dus? Ik zit zelf rond de 350..
Antwoord
Does anybody who has also joined the ITM want to get in touch?
Antwoord
Het is echt zenuwslopend niets te horen / weten over naplaatsingen bij UM.
Raboud publiceert mooi de rangnummers die reeds nageplaatst werden, maar UM deelt hierover niets mee. Het lijkt me ook dat ze maar sporadisch aanvullen als er toch mensen wegvallen. Ik werd opnieuw een nagelbijter deze laatste weken. Het zijn voor mij maar een paar plaatsen te gaan, vandaar...
Antwoord
(14-07-2017, 11:34 AM)atene schreef: Het is echt zenuwslopend niets te horen / weten over naplaatsingen bij UM.
Raboud publiceert mooi de rangnummers die reeds nageplaatst werden, maar UM deelt hierover niets mee. Het lijkt me ook dat ze maar sporadisch aanvullen als er toch mensen wegvallen. Ik werd opnieuw een nagelbijter deze laatste weken. Het zijn voor mij maar een paar plaatsen te gaan, vandaar...

Ik heb via via gehoord dat tot 334 zijn nageplaatst. Zelf heb ik nummer 338, dus ik ben ook aan het zenuwachtig. Zelfs als je een mailtje stuurt naar de uni krijg je een kort antwoord. 'Wacht tot eind juli/begin augustus.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)