De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 864 - File: showthread.php PHP 7.4.22 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 864 errorHandler->error

Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke selectie.
Hallo allemaal.

Vorig schooljaar(19/20) heb ik mijn hbo p bedrijfskunde gehaald. Ook heb ik in de zomer een ccvx certificaat voor wiskunde a behaald. Ik ben nu bezig met bio, natuurkunde en scheikunde via LOI. Ik zal dus via route b meedoen met de selectie.

Ik heb gezien dat je voor alle universiteiten een CV moet inleveren. Ik heb nog nooit stage gelopen/gewerkt. Daarom denk ik dat ik niet veel kans heb bij de universiteiten waar je CV zwaar meetelt voor de selectie. Mijn Havo diploma heb ik gehaald met een 7,8 gemiddeld en mijn propedeuse op de hbo met een 7,1 gemiddeld.

Omdat je maar aan 1 selectie mag deelnemen wil ik graag aan de selectie deelnemen waarbij ik het grootste kans heb. 
Ik wil dus graag weten welke selectie voor mij het best is om aan deel te nemen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Antwoord

Berichten in dit topic
Welke selectie. - door Ahmedhussein - 03-11-2020, 12:20 AM
RE: Welke selectie. - door Shirine - 03-11-2020, 11:22 AM
RE: Welke selectie. - door DyanthaS - 03-11-2020, 12:31 PM
RE: Welke selectie. - door medicalstudent101 - 03-11-2020, 09:19 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)