Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Route B Erasmus of Utrecht?
Beste Uihara,

Wat jammer dat je niet bent toegelaten tot de opleiding. Zelf ben ik nu eerstejaars bij Rotterdam en ben ik via route B binnengekomen. Om eerlijk te zijn is de competitie qua CV best wel pittig. Standaard had vrijwel iedereen al ervaring in de zorg opgedaan. Je zult ook als je route B neemt je nog verder moeten onderscheiden; je VWO cijfers tellen namelijk niet mee. Ik zal hieronder nog even mijn CV vermelden waarmee ik door de selectie ben gekomen. Verder zijn de toetsen prima te doen. Voor de leertoets heb ik een maand lang geblokt en had toen vrijwel alles goed, dus dat is zeker te doen. Het is zeker niet zo erg als de leertoets van Utrecht. Verder maak je ook nog een rekentoets en een begrijpend lezen toets waar je niet voor kunt leren. Als ik naar jouw CV kijk denk ik dat Utrecht een betere optie is. Een vriend van mij deed dit jaar mee met de selectie en was rangnummer 33 door gewoonweg 3 maanden keihard te leren. Als je genoeg tijd vrij hebt naast je studie is het goed te doen. Ook is het zo dat de studie aan Rotterdam een stuk zwaarder is dan de andere universiteiten, maar als je het erg graag wilt zou ik er zeker voor gaan! Mocht je nog vragen hebben kan je me altijd een prive berichtje sturen.

M.v.g,
Jeroen

CV:
-CAE diploma
-Havo diploma
-VWO diploma
-Bachelor of science (op thesis na)
-Summerschool
-half jaar gewerkt als studentenassistent bij general chemistry 1 en 2 op mijn universiteit (full time)
-2 jaar gewerkt bij tankstation
-jaar lang voorzitter geweest van maatschappelijke commissie bij mijn studentenvereniging
-jaar lang penningmeester bij mijn dispuut bij mn studentenvereniging
Antwoord

Berichten in dit topic
Route B Erasmus of Utrecht? - door uihara - 21-04-2020, 06:17 PM
RE: Route B Erasmus of Utrecht? - door Jeroen1995 - 02-05-2020, 11:09 AM
RE: Route B Erasmus of Utrecht? - door uihara - 02-05-2020, 05:01 PM
RE: Route B Erasmus of Utrecht? - door F_Django - 19-05-2020, 11:02 AM
RE: Route B Erasmus of Utrecht? - door artisticway - 23-05-2020, 09:58 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)