De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 864 - File: showthread.php PHP 7.4.24 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 864 errorHandler->error

Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DRINGEND Maastricht of Rotterdam?
Hoi,

Ik ben er zojuist achtergekomen dat ik aan de 7,5-regel van Rotterdam voldoe: dit houdt in dat er alleen nog maar naar mijn motivatie zal worden gekeken, ik hoef geen toets te maken.
Bij Maastricht moet ik zowel 2 toetsen maken als een portofolio inleveren.
Ik ben bang dat ik die toetsen verpest en dan mijn kans vergooi om het 1e jaar na mijn 6V al te studeren (ik wil eigenlijk geen tussenjaar).

De kans dat ik er bij Rotterdam inkom is dus groter aangezien ik via route A als praktisch binnenben...alleen ik weet het even niet meer. Ik heb al heel lang het idee dat ik in Maastricht wil studeren maar nu is Rotterdam ineens ook een keuze...

Wat zouden jullie doen (mijn portofiolio/motivatie is volgens mij wel goed genoeg)?
En: wat maakt Rotterdam zo speciaal en wat Maastricht?

Heel dringend..dankjulliewel!
Antwoord

Berichten in dit topic
DRINGEND Maastricht of Rotterdam? - door mdach - 29-11-2017, 09:28 PM
RE: DRINGEND Maastricht of Rotterdam? - door Naomi - 30-11-2017, 06:14 PM
RE: DRINGEND Maastricht of Rotterdam? - door anne.123 - 06-12-2017, 01:01 PM
RE: DRINGEND Maastricht of Rotterdam? - door anne.123 - 08-12-2017, 05:27 PM
RE: DRINGEND Maastricht of Rotterdam? - door Essie - 04-02-2018, 03:21 PM
RE: DRINGEND Maastricht of Rotterdam? - door mdach - 13-02-2018, 07:40 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)