Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 16 stemmen - gemiddelde waardering is 2.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Nijmegen 2017
Gemaakt! Het heet Geneeskunde eerstejaars 2017-2018 RU. Toevoegen allemaal!
Antwoord
(20-04-2017, 09:07 AM)shznzn schreef: Gemaakt! Het heet Geneeskunde eerstejaars 2017-2018 RU. Toevoegen allemaal!

Ik kan de groep niet vinden op fb, kan ook zijn dat ik iets fout doe hoor!
Antwoord
(20-04-2017, 10:19 AM)Susanne schreef:
(20-04-2017, 09:07 AM)shznzn schreef: Gemaakt! Het heet Geneeskunde eerstejaars 2017-2018 RU. Toevoegen allemaal!

Ik kan de groep niet vinden op fb, kan ook zijn dat ik iets fout doe hoor!

Stuur me anders een privé bericht dan voeg ik jou wel toe!
Antwoord
Degenen die zijn toegelaten tot de studie, van harte gefeliciteerd! Ik zou jullie willen vragen of jullie een ervaring willen schrijven voor de website. Onder de inzenders van een ervaring verloten wij een stethoscoop!

Onder de mensen die niet toegelaten zijn, volgend jaar weer een kans. Lees wat ervaringen van andere selecties en bedenk bij welke selectie je het meeste kans maakt. Daarnaast zijn jullie ervaringen ook van belang, dus ook jullie wil ik vragen of jullie een stukje willen schrijven voor de website.

Alvast bedankt!

Mvg,

Admin
Antwoord
Heeft iemand toevallig al iets gehoord kwa naplaatsingen, aangezien de twee weken dat iedereen zijn plek kon accepteren vandaag voorbij is. Zijn d'r al mensen nageplaatst? Zo ja, welk rangnummer had je?
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Antwoord
(29-04-2017, 10:10 AM)------ schreef: Heeft iemand toevallig al iets gehoord kwa naplaatsingen, aangezien de twee weken dat iedereen zijn plek kon accepteren vandaag voorbij is. Zijn d'r al mensen nageplaatst? Zo ja, welk rangnummer had je?

Jaaa! 
Mijn rangnummer is 342 en heb vannacht om 1;45 een mailtje gehad, aangezien de eerste 330 voor vannacht 00;00 moest accepteren...
Ben dus super blij! Weet niet of er na mij nog meer mensen geplaatst zijn...
Welk rangnummer heb jij?
Antwoord
(30-04-2017, 11:52 AM)b1999 schreef:
(29-04-2017, 10:10 AM)------ schreef: Heeft iemand toevallig al iets gehoord kwa naplaatsingen, aangezien de twee weken dat iedereen zijn plek kon accepteren vandaag voorbij is. Zijn d'r al mensen nageplaatst? Zo ja, welk rangnummer had je?

Jaaa! 
Mijn rangnummer is 342 en heb vannacht om 1;45 een mailtje gehad, aangezien de eerste 330 voor vannacht 00;00 moest accepteren...
Welk rangnummer heb jij?
Ahhhh super goed! Gefeliciteerd! Ik heb rangnummer 354... van de 24 mensen voor mij nu dus nog maar 12. Is er nog iemand die met een hoger rangnummer geplaatst is??
Antwoord
(30-04-2017, 12:48 PM)------ schreef:
(30-04-2017, 11:52 AM)b1999 schreef:

Jaaa! 
Welk rangnummer heb jij?
Ahhhh super goed! Gefeliciteerd! Ik heb rangnummer 354... van de 24 mensen voor mij nu dus nog maar 12. Is er nog iemand die met een hoger rangnummer geplaatst is??

Iemand nog iets gehoord? Ik heb 355 en hoop ook echt nog geplaatst te worden..
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)