Forum Decentrale Selectie Geneeskunde
CCVX - Afdrukversie

+- Forum Decentrale Selectie Geneeskunde (https://www.decentralegeneeskunde.nl/forum)
+-- Forum: Geneeskunde in Nederland (https://www.decentralegeneeskunde.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Decentrale selectie geneeskunde (https://www.decentralegeneeskunde.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: CCVX (/showthread.php?tid=55)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

RE: CCVX - lisaa - 17-04-2018

@Dreh sowieso natuurkundeuitgelegd.nl gebruiken bij het oefenen van examenvragen want als je er eentje niet snapt kan je onder de opdracht een vraag stellen en meestal heb je binnen een dag antwoord. Dat doe ik nu vooral. Ohja, kan jij mij misschien na die natuurkunde toets vertellen hoe het ging en welke opgaves je hebt gehad? Ik ga sowieso andere krijgen in juli maar dan kan ik alvast een beetje oefenen met ccvx achtige vragen. Als andere mensen nog oude ccvx examens ergens hebben liggen of weten te vinden online let me know! Ik krijg bij mijn cursus wss ook een ccvx bundel maar die cursus is pas over 2 maanden.

RE: CCVX - Dreh - 18-04-2018

Op http://www.chemieonderdeknie.nl staat de uitwerking van de tentamen Scheikunde ccvx 16 april 2018. Dan kan je alvast nakijken en een beetje je cijfer schatten.

RE: CCVX - BleedingOut - 18-04-2018

Bijna alle vragen op CCVX tentamens komen uit oude VWO examens (rond 2009), dus ik zou sowieso examens voor je tentamen oefenen.

Ik heb het gehaald door middel van een thuisstudie van het NHA, eigenlijk had ik zelf liever gewone wiskunde boeken gekocht, want mijn NHA pakket was echt een chaos af en toe.

RE: CCVX - sannexoxo - 19-04-2018

Ik heb biologie in december gedaan. Mijn tip: oefen oude examens. Ik heb ze van 2000 tm 2017 doorgenomen, klinkt als heel veel, maar ik had er echt wat aan!
Volgende week ga ik natuurkunde doen! Ik heb de drie oefententamens bekeken van de site, en uit één examen kwamen veel havo examenopgaven (rond de 2007-2009). Bij de andere twee kon ik geen examenopgaven vinden. Oefen vooral met examens, daar kan je je voordeel uit halen.

RE: CCVX - lisaa - 29-04-2018

Hoe ging natuurkunde trouwens bij jullie?

RE: CCVX - K024 - 30-04-2018

@lisaa Ik vond het moeilijker dan de andere tentamens die ik geoefend heb.. Vooral die tweede opdracht was heel vaag. Hoe ging het bij jou?

RE: CCVX - Dreh - 30-04-2018

Duurt weer lekka lekka lang met de uitslag. Er is ook nog steeds niets aangepast op de website.

RE: CCVX - K024 - 30-04-2018

Ze hebben ook tot 15 mei he ;-)

RE: CCVX - lisaa - 01-05-2018

Ik ga hem in juli maken. Welke onderwerpen kregen jullie en hoe hebben jullie geleerd voor het na examen?

RE: CCVX - plo09 - 01-05-2018

@lisaa Ik heb het ccvn, ccvs en ccvb voortentamen gemaakt. Ccvb vond ik goed te doen, ccvs opzich ook wel (maar heb zelf wat meer moeite met scheikunde). Het ccvn examen.... zielig gedaan van het ccvx. Op mijn huidige school heb ik met talloze ccvx tentamens geoefend, waarbij een duidelijke examenstructuur was te herkennen. Daarbij horen de hoofdonderwerpen: mechanica, radioactiviteit en elektrische schakelingen. Deze laatste twee kwamen er niet eens in voor en over mechanica kwam een moeilijke/vage opgave... niet op de manier hoe je (althans ik) heb geoefend. Heb daarom ook een mailtje gestuurd naar ccvx gestuurd over het ccvn voortentamen, indien ik reactie krijg zal ik dat zeker even melden. Andere onderwerpen die we kregen waren: elektrische en magnetische velden gecombineerd met gravitatie en cirkelbeweging, daarnaast ook vragen over golven en trillingen... Ook kwam wat optica erin voor. En laatste was een opgave (nummer 2) waaraan ik niet echt een onderwerp kan koppelen... heel flauw van de examenmaker. Leren= oefenen, oefenen, oefenen oefenen... en goed leren :') (maar dat spreekt voor zichzelf)

@iedereen Zijn er meerdere mensen die een klacht/bezwaar willen indienen over dit natuurkunde voortentamen? Want wie weet valt er wat te regelen, nooit geschoten is immers mis... Vind het zo *** (minder fijn) dat ik zo goed als zeker ben aangenomen... en dat er dan zo examen komt Sad. Hoor het nog wel. Groetjess